tisdag 14 mars 2017

Tisdag!

Godmorgon, idag är det väldigt tråkigt väder ute jämförelsevis med de andra dagarna vi varit här. Det är molnigt och det blåser ganska mycket. Men det kvittar ju egentligen, bara det inte regnar. Igår var vi alla tillsammans och tittade på en komendi, inte min typ av film men det är ju gemenskapen som man är ute efter, det var väldigt trevligt iallafall!

Idag är det praktik/skola, det kommer vara en marknad på torget i Ossett idag, så personalen på Caféet sa att det skulle bli väldigt mycket folk. Men det är roligt med full fart! Jag kanske hinner ut på min rast och kolla lite på marknaden, det skulle vara roligt. Ska försöka ta lite bilder också om jag hinner ut. Nu ska jag åka till praktiken, hoppas på en händelserik dag! Ikväll ska vi till en pub och spela någon typ av quiz så det ska bli roligt att se!

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar