onsdag 15 mars 2017

Gårdagen och näst sista praktikdagen

Nu är näst sista praktikdagen gjord, det var fullt ös idag också. Terry som äger Café Wellgate tyckte jag jobbat så hårt idag så fick sluta en halvtimme innan jag egentligen skulle, snällt! Fick även ett jobberbjudande av honom, ganska fantastiskt att man gjort så pass bra intryck på 3 dagar att man kan bli erbjuden ett jobb, det är kanske inte så troligt att jag kommer flytta till England för att jobba på ett café men det är väldigt kul att han frågar och uppskattar min närvaro där. Det kommer vara lite tråkigt att lämna caféet imorgon, men då blir det mer tid för andra roliga saker. Dagen har gått bra, trots quizkvällen igår, jag kunde inga av frågorna typ så jag gick och spelade biljard med några engelska studenter istället!

English breakfast blev det till lunch idag!

Eftersom både jag och Emelie fyllde år precis innan vi åkte till England ville Pauline fira oss, så om en stund ska vi åka och äta på restaurang och bara umgås! Vad kvällen har att erbjuda får vi se, vissa av eleverna från bruks ska åka på teater ikväll så det kanske blir en utekväll för oss andra? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar